Tak, jestem użytkownikiem tego medium transmisji TV. Od lat wielu. Zazwyczaj staram się nic nie zmieniać, ale kiedyś, ze 2 lata temu zakupiłem nowego Fergusona i odłożyłem na półkę firmowego Pioneer'a. Ostatnio w związku z szerokim piractwem kart, Cyfra zdecydowała się na zmianę systemu szyfrowania oraz wymianę kart dekodujących. Tia, miało być łatwo, poszło jak zwykle. Czekałem grzecznie, zaliczyłem dwie rozmowy na infolinię, że karty brak - "Proszę uzbroić się w cierpliwość, na pewno Poczta zawala" - usłyszałem. Mijały kolejne dni, od znajomych z sąsiedniego domu dowiedziałem się, że ich karta już dawno przyszła. Poluję na pocztę, bo w końcu po co mieć ją na bieżąco - listonosz fatyguje się raz na 2 tygodnie. Przyszła ... poczta, karty nie ma. Dzwonię na infolinię i tym razem zaczynam przebąkiwać, że pewnie już nie dojdzie, jak mogę załatwić temat, aby z końcem miesiąca mieć TV ? "Proszę pojechać do Autoryzowanego Dystrybutora i tam odebrać kartę". Cool - jadę z terminalem, bo przemiła Pani uświadomiła mnie, że bulę 10 zł miesięcznie od 2 lat za terminal na szafie. Pojechałem do Carefour na Głębocką w Warszawie, bo adres z Łabiszyńskiej (znaleziony na stronie CYFRA+) był nieaktualny. Uwaga - punkt jeszcze się nie uruchomił, ale jest już na stronie. Walczą o tą ilość punktów czy co ? VOBIS - przemiły Pan zaczyna moją obsługę - wsio bez problemów, pierwsza klasa, aż do momentu gdy pokazuje mi na ekranie, że nic nie załatwię ... bo jestem dłużnikiem. Gula w gardle, rumieniec na twarzy i telefon w garści. Ponieważ nie lubię być wałkiem dzwonię na infolinię przy sprzedawcy, bo jakoś mi ulży jak się nie będę tłumaczył dwa razy.
- Hallo, proszę podać numer klienta
- podałem numerek, dane, adres
- W czym problem ?
- Jest tu i tu, pisze że jestem dłużnikiem, a od ponad 3 lat płacę poprzez Polecenie Zapłaty. Ostatnia wpłata też wyjechała z konta, zatem o co chodzi ???????
- Hm, hm ,,,, Pani chrząka, duma i wypala - Pan nie jest dłużnikiem, wszystko jest pięknie płacone.
- To co mam robić, bo Wasz system u AD (Autoryzowanego Dystrybutora) pisze, że nie płacę ?
- Chwilka ......, - Pani znowu coś tam myszkuje po klawiaturze i mnie dobija - No tak faktycznie w systemie jest Pan dłużnikiem ....-
- ???????????????? -
- ........ w październiku na 79 zł - kończy z wyraźną ulgą Pani na infolinii.
Moje zwoje mózgowe zaplatają się coraz bardziej, obłędny wzrok biega po suficie - na raz olśnienie
- Ale przecież mamy wrzesień !!! Jak mogę być dłużnikiem za październik ?-
- No bo wie Pan, nasz system robi to awansem -
-K5$v&1!_
Reszty możecei się domyśleć. Dużo mojej złości - dużo niemocy Pani z infolinii i w końcu celem zrzucenia rozmowy, co zawala statystyki na infolinii, kazano AD skierować się na infolinię dla Dystrybutorów. Tam czekaliśmy 30 minut na połączenie, a w efekcie końcowym uzyskaliśmy odpowiedź, że powinno się dać oddać tuner pomimo tego kłopotu z zadłużeniem. Oczywiście to teoria, praktyka blokowała system. Wtedy wpadłem na genialny pomysł, że będę jeszcze większym dłużnikiem i poprosiłem o wymianę starego sprzętu na HD PVR. Pan z Vobis bardzo się ucieszył, bo może załatwić smutnego klienta, a i sprzedaż zaliczy. Tutaj znowu szok, sprzedaż zablokowana ... bo trwa wymiana kart na nowe. Pytam kolejną Panią z infolinii co ma jedno do drugiego, a ona na to, że tak jest i tyle. Sprawy koniec końców nie załatwiłem, tunera nie oddałem, nie wymieniłem, a nową kartę pobrałem w innym AD, gdzie Pan na szczęście nie miał komunikatu przy pobieraniu nowej karty o mojej zaległości - nota bene CAMELEON się nowa karta nazywa.
Teraz jak zwykle podsumowanie : Fakt pierwszy - Polecenie Zapłaty - fajna rzecz. Nie pamięta się o rachunkach, a zablokować płatność zawsze można. Ale można być dłużnikiem wprzód dzięki temu w niektórych firmach. Fakt drugi - wymiana kart powoduje zatrzymanie sprzedaży nowych usług - lamerstwo jak dla mnie w pełnej krasie. Czyli miesiąc sprzedaży w plecy - mnie to wisi, właścicielom tej firmy nie powinno. Fakt trzeci - okazało się, że cyrograf mam w systemie do lutego 2009, pomimo tego, że umowę zawierałem ponad 4 lata temu. Albo ktoś zalicza sobie sprzedaż na moich plecach, albo umowa ma fajne kruczki. Nie analizowałem - nie chciałem już bardziej podnosić sobie ciśnienia. Fakt czwarty - zamówiłem kanały HBO w "n" nabijając kabzę konkurencji, Cyfra idzie u mnie do piachu już niedługo. Jak łatwo tracić lojalnych klientów, płacących poleceniem zapłaty, nie zgłaszających żadnych roszczeń .... przez głupoty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz